Posts tonen met het label fashion. Alle posts tonen
Posts tonen met het label fashion. Alle posts tonen

woensdag 14 september 2016

maandag 23 november 2015

Winter Fashion





Koude wintermaanden

 Barre winterse buien..magische witte mist..openhaard..warme chocomelk..warme vesten..zo een paar woorden die bij me op komen als ik denk aan de komende tijd. De herfst en wintermaanden. Interieur mag weer opgevrolijkt worden met warme kleuren rood , paars en glimmend zilver.


dinsdag 27 oktober 2015

Mooi zijn in de herfst

Stoere en warme tinten, glinstering en leer, zacht en robuust..kom maar op herfst!!







maandag 12 oktober 2015

BIBA


Zo mooi..de collecties van BIBA..Omdat er zoveel verschillende armbanden zijn, van eenvoudig tot met mooie stenen, zijn ze heel goed te combineren. En vallen de armbanden juist nog meer op. En maken ze je outfit compleet. WEBSHOP




vrijdag 18 september 2015

Stoer en Stylish


 Helemaal hot dit seizoen. Mooie stoere portemonnee's. Ruimte voor 12 pasjes, vakken voor groot geld en vak met rits voor kleingeld. Er zit een lus aan zodat je hem om je pols kan dragen als een clutch. Nog mooier met een bijpassend armband!! WEBSHOP





dinsdag 19 mei 2015

Lente


Lente. Winteroutfits kunnen bijna plaats maken voor de vrolijke en luchtige zomer kleding. Lichte kleuren zoals wit, roze ,blauw, zacht bruin.

Handgemaakte unieke armbanden en horloges. Mooie fijne kanten sjaals. Borden (porcelain bleu).

maandag 18 mei 2015

Biba


Wat een ontzettend leuk merk is dit BIBA. Armbanden, kettingen, oorbellen enz enz. Mooie kwaliteit. Maakt je outfit helemaal compleet. WEBSHOP