dinsdag 27 oktober 2015

Mooi zijn in de herfst

Stoere en warme tinten, glinstering en leer, zacht en robuust..kom maar op herfst!!







donderdag 15 oktober 2015

Fair's en Markten


Naast het hebben van een webshop vind ik het ontzettend leuk om op fair's en markten te staan. Super trots mag ik dan mijn kraam laten zien. Hopen dat de bezoekers er net zo enthousiast van worden als ik. Dit zijn enkele foto's. In de toekomst zal ik veel meer maken en laten zien.

                                                         Hier Staan we in Oldeberkoop.




Hier staan we in Lemmer



Hier staan we in Urk